標題:

你好...入黎cc~(男女皆可...)

發問:

請大家說出在你們對美與醜的看法...(所講內容請包括1.外貌2.性格3.心地) 以及你們理想對象的條件or最低限度的條件~~

最佳解答:

係我心目中.. 男仔無一個樣衰.. 相反.. 女仔醜會好養眼.. 我ge理想對象?? 吾需要令仔到點樣.. 我吾鍾意令仔<<呢句係廢話啦!邊有人吾鍾意令仔架?! 比到安全感我..保護到我ge人.. 佢比我ge愛要多過我比佢ge愛.. 咁樣佢先吾會背叛我..搵第2個 吾可以花心.. 吾可以乸型.. 人要開朗..即使會搞爛gag也可.. 因為佢至少會氹到我笑^^ 係我傷心..吾開心果陣安慰到我.. 可以令我壓力變小.. 一句講晒..佢愛我就得啦~~ 即使大過/細過我都吾mine

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

1.外貌:五官端正(即輪廓等等可以配合,望落順眼,不用太突出) 2.性格:可以共融互補不足,有自己的獨立性格,不容易被人改變自己的立場(如為左迎合他人而改變自己),最重要是理智穩定,唔好太過情緒化。 3.心地:懂得為他人著想,善解人意,懂得包容諒解。能夠雙方了解的~|||||1. 相貌端正..最好唔好單眼皮..鼻孔唔好hill 上來面向住人, 唔係個個都想知你鼻孔係點..牙整齊, 唔好好似層層疊咁~~ 2. 有自信, 唔好唔緊要...唔好克人憎就得喇~ 3. 心地係最重要..相由心生...外表再靚, 心地唔好..都呃唔到明眼人ge~
arrow
arrow
    全站熱搜

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()