標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

BB仔可以飲花期蔘嗎?

發問:

我想問 BB仔可以飲花期蔘嗎? 如果可以的話, 點樣開發?

最佳解答:

我個bb4個月大時有好多眼屎,我問我媽咪點算,佢話bb熱氣,叫我開少少花旗蔘水比佢飲.用幾粒好細粒o個d花旗蔘同水一齊煲,d味好淡,可以取代平時o既白開水~ 但唔好成日比佢飲,最好隔3~4日先飲一日. bb飲完之後真係好好多,我媽咪以前一路都有幫人湊bb,夾夾埋埋有成10個bb都係由佢湊大,所以有咩事我都會問佢~ 2008-03-27 14:50:40 補充: 我尋日再問多次我媽咪,佢話連中醫都話bb可以飲花旗蔘.你可以放心~

其他解答:

我想問 BB仔可以飲花期蔘嗎? 不可以 BB不宜飲花期蔘及任何補品|||||NO....如果你覺得BB熱氣,可以煲些意米水 or 竹蔗加果皮 (如果驚BB唔飲,加少許糖冬瓜,記住只是略為調味不要太甜) 比佢當水飲|||||絕對不可以,BB仔不宜飲花期蔘及任何補品,只要給他正常飲食就足夠了
arrow
arrow
    全站熱搜

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()