close
標題:

大家認為放假要做d咩先會過得充實d?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

大家認為放假要做d咩先會過得充實d?

最佳解答:

首先, 我會做一個自我檢討... 睇吓自己有咩不足.. 之後就做一個時間表... 希望係放假呢段時間可以完成. 對於我自己, 充實的定義就係進步~ 我只係想今日比昨日進步..比之前更叻.. 所謂活到老, 學到老. 我只係想用有限ge時間學到最多ge野... 特別是出咗黎做野之後, 我開始覺得自己好渺小 (-___-" 時間總係唔夠用... 所以, 我一有時間就學吓英文, 練吓琴, 如果遇到好長ge假期就去吓旅行, 睇吓呢個世界又可以體驗生活 .. (當然我唔係參加豪華團啦~) 如果好彩有活動, 我就會同d朋友仔一齊參加吓自己group 哥d義工活動, 既可以幫到人, 同時又了解自己多d... 其實充實呢個字好廣, 完全視乎你自己... 如果你覺得可以透過呢件事可以更了解自己或者學到野, 而且又對你自己有幫助的話..咁樣對你來說就係一件好有價值的事~

其他解答:

做自己想做既野 有作為 有貢獻 開心又愉快|||||在家看書啦, 看碟啦, 因為平時沒有太多時間做嘛, 也可以做自己喜歡的東西, 例如整野食, 收拾家中的東西, 大掃除, 做運動, 吃東西等等
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()