標題:

nds TT卡 error呀...高手唔該幫幫忙丫@﹏@

發問:

點解我有d game可以用TT卡玩到,一D game就好唔正常...><佢成日load game個時load load下...就黎load完個時,佢就彈左個error出黎...我入個d新game個個都玩唔到,但有d之前down既game又玩到既...我唔想換d卡...有冇辦法呀? T﹏Tdown左好多game個個都玩唔到,好痛苦><***個error係寫住 -7 !!!***高人幫下我la...@@ 唔該你地丫~~~ ... 顯示更多 點解我有d game可以用TT卡玩到,一D game就好唔正常...>< 佢成日load game個時load load下...就黎load完個時,佢就彈左個error出黎 ...我入個d新game個個都玩唔到,但有d之前down既game又玩到既... 我唔想換d卡...有冇辦法呀? T﹏T down左好多game個個都玩唔到,好痛苦>< ***個error係寫住 -7 !!!*** 高人幫下我la...@@ 唔該你地丫~~~ 唔好答d冇用既野呀! 更新: pisces_aa: 點update架? @@ 我好笨咋,入左個網... 邊度update架??? 使唔使買架, 定係down d野? 唔該答下我呀~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你 update 左 個內核version 未呀﹖ 我之前都系一樣..update 左就玩到啦 www.ndstt.com

其他解答:
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()