標題:

有關bra問題!!(10點)

發問:

我今年14碎!我個胸圍係29A!!咁我應唔應該用bra?但係我以前去吉之島買,佢話好少貨得咁細,咁點好??同埋我想問邊到有得買透明bra帶既bra?? 更新: 係29AA!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

需要戴架喇! 29AA講真市面上難買些,你可以去百貨公司(代安芬)專櫃,找這牌子的少女系列,看看有沒有AA cup....我以前在泰國有得買,HK吾知有無. 其實AA CUP可以戴些有PAD的背心運動型BRA. 至於透明BRA帶.....很多賣BRA,內褲的鋪頭也有得買,你可以買些有得換帶的BRA,咪咩款式的BRA帶也可用LOR.(例如:珠片,水晶吊帶也可替換)

其他解答:

太古城吉之島and Apita的童裝部門, 都有少女bra賣, 我諗應該有你o既size~~ 至於透明bra帶, CWB渣甸街有賣呀
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()