close
標題:

我是否對B君有意思

發問:

我同A君拍拖七年有很多不開心的事發生直至兩三年我對A君已經冇晒感覺及愛和不開心!!!直至B君出現,我第一次見到B君會好突然出現一種特別感覺,但這種感覺我從未在A君那裡出現?B君對我很好和關心,我現在都有很多開吾開心的事都用MSN同B君講,因為對B君談話不知道點解我感覺開心和舒服冇壓力。B君工作很忙碌一有空閒時間先用電話或MSN回覆我,但B君每次用電話打給我都會問同A君怎麼樣,直至今個月我同A君講分手,但A君對我死纏難打,最後我同B君講已經對A君講我已經同你在一起,B君唯有打電話給A君講我現在是他的女朋友叫A君不要再煩擾我???點解B君會咁樂意幫助我呢?是否對我有意思呀!!!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

大家禁熟既點解唔直接問佢呢? 收收埋埋只係會令自己痛苦 直接地講出黎會更加好! 有D人真係幾樂於助人既…… 幫得既話點解唔幫?我會禁諗LO 但係唔知B君係點既人啦 仲有你係咪對B君有意思 你可唔可以為佢付出你既一切? 當然我只係問下 千祈唔好禁傻為左佢付出一切 係既應該都係愛佢嫁啦~ E D感覺要靠自己FEEL 旁人好難話俾你聽~ 我都有D幾個禁既異性朋友~ 不過只可以話對佢地有好感 唔可以話喜歡 更加無可能係愛~ 所以自己確定下啦~ 希望我既意見可以幫到你 ^_^! 再有問題的可以加我msn/e-mail給我, my msn/e-mail: hannahtsun@yahoo.com.hk

其他解答:

YES !!!!!!!!!!!!!!!!yes!!!!!!!!!!!!!!!!!係阿...咁又點
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()