close
標題:

洗機問題...高手入黎

發問:

我頭先想洗機..我就入左隻洗機碟入去.. 我就重開機... 佢幫我自動入左windows...洗唔到機..我試過好多次都系甘 平時我洗機我入左隻碟..重開機..就可以洗機.. 唔知點解依家自動幫我入左windows 有沒有人可以幫幫我啊..我真系好想洗機啊 更新: 我都是不識啊...不明啊... 可以說明白d嗎?!

最佳解答:

(1)開機時按 F2 或 del 等掣進入 BIOS 設定 (部部機唔太一樣,留意顯示)選boot DEVICE 要 CD-ROM 在 hd 之前 (2) 部份bios開機可以臨時選BOOT DEVICE,留意顯示有否,通常是按 f11/f12/f9之類,有些按 ENTER,啟動選項後選 BOOT CD (3)如果1或2都肯定做左,但都唔BOOT CD,可能係cd不是裝機碟,或者隻碟讀唔到

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()