close
標題:

請英文高手幫助翻譯HAIR歌詞

發問:

"Hair" lady gaga [Verse 1]Whenever I dress cool,My parents put up a fightAnd if I’m a hotshot,Mom will cut hair at nightIn the morning I’m sure of my identityI scream Mom and DadWhy can't I be who I wanna be?I just wanna be myself,And I want you to love me for who I amI just wanna be... 顯示更多 "Hair" lady gaga [Verse 1] Whenever I dress cool, My parents put up a fight And if I’m a hotshot, Mom will cut hair at night In the morning I’m sure of my identity I scream Mom and Dad Why can't I be who I wanna be? I just wanna be myself, And I want you to love me for who I am I just wanna be myself, And I want you to know, I am my Hair [Chorus] I’ve had enough This is my prayer That I’ll die living just as free as my hair I’ve had enough This is my prayer That I’ll die living just as free as my hair I’ve had enough I’m not a freak I must keep fighting to stay cool on the streets I’ve had enough, enough, enough And this is my prayer, I swear I’m as free as my hair

最佳解答:

This is my own understnading Whenever I dress cool, My parents put up a fight And if I’m a hot shot, Mom will cut my hair at night In the morning I’m short of my identity I scream Mom and Dad Why can't I be who I wanna be? I just wanna be myself, And I want you to love me for who I am I just wanna be myself, And I want you to know, I am my Hair I’ve had enough This is my prayer That I’ll die living just as free as my hair I’ve had enough This is my prayer That I’ll die living just as free as my hair I’ve had enough I’m not a freak I just keep fighting to stay cool on these streets I’ve had enough, enough, enough And this is my prayer, I swear I’m as free as my hair(每當我著衫著到好好睇既時候,我父母就會開始嗌交)(而如果我睇落好火辣,我阿媽就會襯我瞓覺果陣剪左我D頭髮)(第二朝我會唔認得自己) (我大嗌「阿爸、阿媽,點解我唔可以做我想做既自己」) (我只係想做番我自己,同埋我想你為「我係我」而鐘意我)(我只係想做番我自己,同埋我想你知道:我係我既頭髮) (我已經受夠)(呢個係我既祈願,就係:我會死於「自由到好似我D頭髮咁生活」) (我已經受夠)(呢個係我既祈願,就係:我會死於「自由到好似我D頭髮咁生活」) (我已經受夠)(我唔係個怪人)(我只係不斷打交黎保持系呢幾條街「型」既形象) (我已經受夠,夠啦,夠啦)(呢個係我既祈願,我發誓, 我就好似我D頭髮咁自由) 2011-07-01 14:23:32 補充: 最尾果句 :我就好似我D頭髮咁自由

其他解答:

每当我穿着凉爽, 我的父母起来抗争 如果我是一个炙手可热, 妈妈将削减在夜间发 早晨我为我的身份确定 我和爸爸妈妈尖叫 为什么我不能是谁我想呢? 我只想我自己, 而且我要你爱我是谁我 我只想我自己, 而我想让你知道,我是我发 [合唱] 我受够了 这是我的祈祷 那我会死的生活我的头发一样自由 我受够了 这是我的祈祷 那我会死的生活我的头发一样自由 我受够了 我不是一个怪胎 我一定要争取留在街头酷 我受够了,够了,够 这就是我的祷告,我发誓 我只要我的头发自由|||||每當我穿著涼爽, 我的父母起來抗爭 如果我是一個炙手可熱, 媽媽的頭髮,晚上將削減 在早上,我敢肯定我的身份 我和爸爸媽媽尖叫 為什麼我不能是誰我想呢? 我只想我自己, 而且我要你愛我為我是誰 我只想我自己, 而我想讓你知道,我是我發 [合唱] 我受夠了 這是我的祈禱 那我會死的生活,就像免費為我的頭髮 我受夠了 這是我的祈禱 那我會死的生活,就像免費為我的頭髮 我受夠了 我不是一個怪胎 我必須要保持冷靜繼續戰鬥在街頭 我受夠了,夠了,夠 這就是我的禱告,我發誓 我是自由的我的頭髮

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()