close
標題:

脫毛之後變左一粒粒,點算r!!!

發問:

我用夾but腋下毛之後... 變左好似起雞毛咁..一粒粒..同埋一個毛孔生3條毛...點算r//// 有咩方法可以變番以前咁r????咁樣好核突r!!!!!

最佳解答:

你既情況比我更厲害,我以前都有你既特徵,但係最多都係生2條毛,你既毛髮可能比較粗,所以拔毛時會更影響再生毛髮,導致一個毛孔生3條毛,所以你唔可以再用拔毛既方法,咁樣你既underarm將會更多雞皮同埋黑色一點點出現o家啦 其實脫毛黎講,最徹底既方法係激光脫毛,因為激光脫毛直接令原有既毛毛去除,令佢無法再生,做成永久脫毛效果,一般來說,dermes及bella最為人所熟識的激光脫毛公司 其實我去過dermes同埋bella, 我覺得bella貴得黎o的態度麻麻,有一種強迫你買野既感覺,後來知道我個friend識人係dermes做,可以用親友價,所以去o左dermes,dermes既感覺好好多,又唔hard sell,價錢比較平.Be a Lady 既話,你可以唔洗諗.佢o地唔得,有好多網友話脫左好多錢都未攪掂.投訴又無錢比番. 做法方面,每一次會用激光去除20-30%的毛毛,同時亦會減少皮膚上的黑色素,特別係underarm的效果更明顯,皮膚上的一點點消除,毛孔亦變小,每次做完treatment都會有明顯的改善,皮膚變得白滑多,這是激光脫毛比彩光脫毛優勝的地方. underarm方面,價錢係$8000,仲有24個月分期,包四次treatment同埋一年gurantee,.同埋仲有好多護膚品送比你,幫助你減退黑色素同收細毛孔,我個friend仲幫我安排好,有個好資深既治療師全程follow up我既情況,好安心 不過你要緊記,如果你想做激光,就真係要搵一間好o的既公司做,唔係既話,你就會好大機會晒錢晒時間,隨時責壞自己咁靚既皮膚.如果真係無錢做,我會勸你唔好亂試,用番最typical既方法去除毛毛啦.希望我既意見可以幫到你啦 如果你想知更多的資料,你先再email我啦,有需要的話,我可以搵我個friend幫你. denisechiukw@yahoo.ca

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你ge情況已經好嚴重lar! 因為用夾會好刺激d skin ga 一粒粒就係因為毛孔經常被扯,已經唔識平滑番 我之前都試過一個毛孔生兩條毛 你生3條仲嚴重>< 你一定要停,唔好再用夾夾佢 同埋唔好用veet果d脫毛膏(我用過腋下好易敏感) 夏天la,你想佢可以冇毛得黎又白又滑,最好ge方法都係去激光脫毛la 我自己係dermes做underarm,除左冇晒毛之外,都冇晒之前d黑色點點 而且skin都白左滑左 我覺得激光脫毛效果好好! 不如你留你名同電話去我email: crazywingc@yahoo.com.hk 我叫我治療師同你傾下la~佢地專業d 有興趣ge仲可以上去免費試做 (試左可以唔join ga~好抵~haha)
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()