close
標題:

有D人既FANS好似接受唔倒, 見倒有D自己唔順眼既問題就去檢舉.....

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你接唔接受倒D人自己既偶像拍淫照唔認, 仲去盲目追隨呢?? 你認為果D盲目追隨偶像既人同佢地自己既偶像一樣, 都係咁犯賤嗎?? 有D人既FANS好似接受唔倒, 見倒有D自己唔順眼既問題就去檢舉. 更新: 希望果班偶像從此以後, 人氣直插谷底, 唔好再敗壞社會風氣!!

最佳解答:

系因為.... D Fans心目中...D偶像永遠系最好嫁嘛... D Fans吾底得自己個偶像俾人話...吾接受D偶像既缺點.. 先會甘做嫁姐... 而家D Fans刀麻目哂囉...唉... 刀吾知點D偶像有咩好...甘又Fans去捧場... 有D仲勁到D偶像去邊..就跟到邊..好野 D偶像有寶嫁咩...俾D偶像迷住哂La D人...

其他解答:

我好支持你地既講法呀-0- 佢地不但亂用公權,,仲用人身功擊.. 我冇講過大話,,吾系咩,,飛x海同棒x堂明明系2隊冇乜關係既組合,, 班人就話某一方扮哂野+搶fans.. 講真果句,,你又點知人地扮野,,又點知佢搶人d fans呀? 歌迷甘激動做咩姐? 我真系覺得佢地好無聊,,為左幾個明星,, 系d商場買成幾百蚊..為咩姐? 為見佢一面,,為拎佢既簽名.. 我真系o哂嘴w0r.. 甘多錢,,你做d有意義既野得吾得呀? 幾百蚊,,買隻狗番黎都得啦,, 明星都系人..你甘關心佢做咩? 佢又吾系你親人,,你識佢又點? 我呀媽成日話..追住明星d車跑到暈鬼埋.. 有咩意思姐,,又吾見你追你屋企搭果D巴士? 你識明星真系冇用咖w0r..識佢有寶呀? 佢紅果陣就系到曬命..哈..個明星1冇人捧.. 睇下d fans會點囉.. 總之1句講哂,,無聊到呀媽都吾認得- -
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()