標題:

基智轉去基孝成績會唔會轉好???

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我未讀基智之前...科科成績都ok ga~但依家愈來愈差!!! 我知道好多人都話....如果有心讀~係邊度讀都一樣...但我真係唔鐘意基智呢!! 我想知有冇人讀基孝ga???間學校收唔收中五轉校生??? 我依家只係得英文同物理差...基孝d老師好唔好ga?? 我想去另一間學校度讀....收心養性....讀上大學!!! 如果你地有其他suggestion可以提出黎講下... 我住係觀塘....唔想去太遠....

最佳解答:

我都係觀塘區中學生,但係低f過你幾級= =" 希望你唔好介意....... 其實基智,孝2間都係band2校黎既~~成績應該都係差唔多level......... 但係之前聽聞基孝既校風較為差.........所以未必好過基智~! 基孝既老師聽講都唔錯~~因為始終係基督教學校,老師都會幾nice. 其實我諗,樓主你應該揾出自己點解唔中2基智中學先~~ 因為呢間band2都幾好架喎.......都ok多band2生選........ 不過如果你真係唔中2讀呢間既話,咁真係無計就可以試下選基孝...... 其實仲有3間,我諗你都可以試下~~ 就係寧波第二中學,羅陳楚思同梁季彝中學~~ 寧波二校風成績一向都好,受到band2生歡迎 羅陳楚思亦係唔錯選擇,都係band2 梁季彝中學都係band2,但聽聞校風普通~~ 呢3間都唔錯架,可以考慮~~ 但係提提樓主你,因為你今年如果無錯就係f.5,姐係要會考~~ 如果你而家先轉校,可能會因為課程唔同而影響公開試, 所以我都唔係好贊成你轉校~~不過你如果覺得轉左可能會更好既,咁你不妨一試~~ 最後希望話你知--讀書要係一個自己中2既環境下讀先有心機架~~

其他解答:

我聽人講基孝升左上band1尾.所以我入左去.我e+係基孝嘅精英班.只係英文難少少.但係都5錯.我個班上堂都會專心聆聽.基孝係5錯嘅學校|||||其實..我今年派左去基智 = = 我本來都只系想好好讀就算數 但系經過左一個上午 我諗清楚 都系想轉校 就立即去搵學校收 等左幾日 都冇咩消息 好彩有1日收到電話 基孝同五x都收左我 如果你真系想轉既 今年讀好d書 下年轉過黎吧
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()