標題:

想同BB打針, 屯門區邊度會平D同埋手勢好D?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想同我BB打肺炎鏈球, 水痘同埋六合一或者五合一, 請問有無人知道屯門區邊度會比較平一D同埋會有齊哂呢D針打? 另外仲想問下呢, 打呢3種針, 係咪全部都會發燒架? 有無人係同BB打哂呢D針架?

最佳解答:

我同bb打左肺炎鏈球&輪狀病毒. 肺炎鏈球o係市中心新都商場地下馮家樂醫生度打,今年3月打第3針時係$630,o黎緊9月會打埋第4針.我問過好多間診所,應該係呢間最平. 而輪狀病毒係口服o既,就o係寶怡花園m記隔離新都醫務中心打,$700/劑,共2劑.註診醫生係鍾兆昆醫生,呢個醫生好有耐性,有愛心,亦都有肺炎鏈球針打,大約$750.因為之前囡囡已經o係馮醫生度打開,我先無o係鍾醫生度打埋. 但係而家囡囡有咩病,我都會去睇鍾醫生,而且囡囡都好鍾意個醫生,成日同佢玩. 囡囡打過呢d針後都無發燒,我都問過醫生,佢地話發唔發燒係睇個人,未必個個都會發.但佢地都會開定退燒藥比我. 而o黎緊10月我都會同囡囡去鍾醫生度打埋水痘&流感針.

其他解答:

BB打針, 不是可以去政府醫院打嗎? 發燒是自然反應, 每一個BB不一樣, 大人打預防針都有反應啦!
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()