close
標題:

32歲人先去做麵包學徒,會唔會好遲呢?

發問:

我想轉工,但自己冇咩學歷,想重新做起,眼見麵包師傅人工都唔錯,而學歷要求唔高,32歲人先去做麵包學徒,會唔會好遲呢?會唔會比人笑,唔知學幾年做唔做倒師傅呢?我念住係我終身職業,前路茫茫,請大家比d意見我。

最佳解答:

轉工唔難,環境都唔會難,難既只是自己既心! 麵包師傅係一個唔太限學歷既職業,是一種基層職業,年齡唔會係問題,有人40幾先去做演戲新人,又有人笑佢咩? 至於你問既「唔知學幾年做唔做倒師傅」,我覺得係一種冇意義既問題,唔通你想一步登天??只要自己努力,不出數年,一定成功。正如前面所講「轉工唔難,環境都唔會難,難既只是自己既心!」 2007-12-28 23:43:10 補充: 如果怕人笑,你不需理會佢地既說話,自己堅強面對!!記住有許多人都會支持你既!!!!

其他解答:

唔遲既如果你上手快...但係你個人抱住學幾年就想做到師傅仲諗住人工可以有你唔錯個位..就錯曬...你之前做開咩嫁???32先黎轉工???有冇諗自己既前途??|||||嘩!我真有同感,因為我也是,重比你大,我也是轉行(重揾緊),很大分別,我現在都一路克服緊呢個關口,其實好睇自己,成日比人問點解轉行,點解乜,點解物,好煩,咁我又想問點解要同你地交代,我中意呀!(但當朋友/家人問,又一番滋味,唔可以咁樣答,佢地一番好意)不過..唔好比人影響到自己,如果中意,唔好理,當然唔傷害到人啦,就比心機去做(如果自己喜歡),發現自己唔中意,唔好浪費時間,立刻解決.香港地有很多種人,有些人會可能會笑年紀大,但有些人會覺得你好有鬥志....真的!認清目標..永不放棄(我重係學習緊..)共勉之!|||||哥哥..有冇聽過一句叫做''有心唔怕遲''呀?! 雖然32歲人真係大左D..但係只要努力就真係唔怕囉.. 去到邊都有人笑架啦..32歲人黎轉行實俾人笑.. 但係你千其唔可以因為咁而放棄1D自己真正中意既野囉,, 學幾年做唔做到師傅好難講.要睇你自己... 加油呀!!!|||||唔會遲... 好多人都成日轉工la... 你只要做得好就無人會笑你啦 仲會好快升tim!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()