close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

幫我評下理

發問:

幫我評下理 琴日我同aaa,bbb,ccc+me4個fd去book乒乓球場 總共14$ 就要每人俾3.5$ 因為有aaa,bbb2個fd唔係度,我同ccc每人俾住7$ 到左打乒乓球la,aaa俾左3.5$ccc bbb本來就俾我3.5$ge,點知佢d錢洗哂,就要第二日俾 到左第二日,我問bbb lo番3.5$,知唔知佢講咩 佢話ccc唔洗俾3.5$我,關佢屁事ar,bbb仲話 見我係佢fd,俾1$我(bbb係我地4個最有米) bbb有冇搞錯ar,俾1$我

最佳解答:

1.你有冇同佢講ccc已經俾左錢? 2.你有冇同佢解釋一下成個俾錢過程? 其實一個人有冇錢同佢人格係冇關係嫁, 你係呢度寫嘅呢段野, 我覺得你同bbb都有問題, 當然, bbb一定係唔啱, 但係佢問你點解ccc唔駛俾$3.5你嘅時候, 你上面寫左一句(關佢屁事ar), 所以我覺得你冇解釋俾佢聽, 如果你有解釋嘅, 講真, $3.5可以買起一個(fd)嘅人格, 你應該諗下佢同你究竟有幾fd, 不過, 其實只係好小事, 你唔需要因為$2.5咁嬲, 可能下次佢會俾番錢請你呢

其他解答:
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()