close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

點樣可以令到D蚊爛快D散 ?

發問:

點樣可以令到D蚊爛快D散 ?

最佳解答:

我細個成腳都係` 我記得我AR媽唔比我 "R"佢,, 一"R" 既話會有個印,,有排都唔會消失..=[]=果陣仲死" 真係好痕既話,,可以用牙籤圍住佢,,輕輕力咁拮拮拮...@@v 真係得嫁!=] 其實,,都唔使真係搽d乜,, 唔好搞佢,,就得嫁喇=] 忍下喇!=) 其實我係搽過種藥水,,周街都有得賣,, 不過你問我叫咩名,,我又唔係好知,, 因為我地成家都叫佢神仙水@@" 搽完冇咁腫囉@@

其他解答:

千祈唔好"R"~ 用番梘搽下佢~
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()