標題:

COMME DES GARCONS大心 Tee

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

本人剛買了件Comme des Garcons Play 大心 Tee ,但不知是否買了假野 但有些人話有”宮內”都會係假野﹖﹖我D朋友話我買左假野.... 我係旺角新之城1/F買的...$780會唔會係假﹖﹖但有好多人都係個度買野﹖﹖ 我想問如果係真的話...件TEE質地係唔係好薄﹖﹖我件TEE好薄~ 請大家比比意見丫,唔該!!

最佳解答:

但係有宮內印既多數都係係真野黎架wo 間shop叫咩名呀 同埋分真假除左睇tag之外 你仲可以睇下佢個心心既顏色..樣個d會唔會好怪 大心款邊洗咁貴呀 5百幾6百都有一件啦 就算你件衫係真 你都買貴左百幾蚊lo

其他解答:
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()