close
標題:

這樣教bb可以嗎?請幫忙!

發問:

bb依家一歲,唔知我這樣做對嗎?9個月大開始,每星期去英文playgroup一次,普通話playgroup一次.(Intelligence Multiplier Program) 玩flash card.(Dr Glenn Doman 個d)每日會聽英文兒歌,英文phonics,英文flash card,睇英文書書(block books).我自己平時會同bb講廣東話同英文,我英文不是好叻,做唔到全英文交談,但同bb講英文時,我一定係full... 顯示更多 bb依家一歲,唔知我這樣做對嗎? 9個月大開始,每星期去英文playgroup一次,普通話playgroup一次.(Intelligence Multiplier Program) 玩flash card.(Dr Glenn Doman 個d) 每日會聽英文兒歌,英文phonics,英文flash card,睇英文書書(block books). 我自己平時會同bb講廣東話同英文,我英文不是好叻,做唔到全英文交談,但同bb講英文時,我一定係full sentence.(咁樣有冇問題?) 平時照顧bb的印印就講英文(但麻麻地!),d音不太正! 其他家人講廣東話. 1.請問我咁樣做法可以嗎? 2.bb會唔會好亂?

最佳解答:

我會覺得 BB 一歲都未足, 就要返那麼多 playgroup, 會否好似過份咗 D, 唔好將自己唔多叻的嘢, 要 BB 佢滿足你自己的欲望. 而且將那麼多的不同的語言一次過放入腦, 會做成混亂, 反而影響學習, 嚴重會引致語言障礙. 我會覺得每日俾 BB 聽英文兒歌, 英文phonics 英文flash card. 睇英文書書(block books). 已經 o.k., 你可以放多 D 圖書係屋企, 到大 d 佢可以隨手自己攞來看, 唔好強迫佢攞來看, 反而會引起 bb 學習的興趣. 永遠有興趣才會進步, 不論何種年紀. 強迫學習會引致抗拒, 反而失去興趣.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

教BB,应该越早越好. 上PLAYGROUP是没有问题的. 当然,你要给BB足够的休息. BB的脑部尚未发育完成. 足够的睡眠是很重要的. 其次, 旧社会要给他足够的大脑刺激. 你应该会知道成年人学习语言比小孩慢. 小时候, 脑部有足够的语言刺激, 会利于语言区的发育. 长大后才去做, 就事半功倍了. 你有印庸, 何不要她说印语. 我家的小孩现在两岁, 已经能听懂我的印庸的说话. 如果你的英文不好, 我建议你只说中文. 当小孩大一点, 他会懂得对你说中文, 对印庸说印语, 对外国人说外语. 早期教育是好事. 但很难. 要持之以恒.|||||(1)1歲bb最重要身心健康,知識語言未能會意,如專注營養補給,腦成長完善,2歲半入bb班時正式接受培養智能是正確。 (2)bb會不明所以,兼影響將來bb智能曲解及畏怯,請参巧育兒書藉多些了解。。|||||bb只有一歲,9個月大開始上playgroup是離譜的行為,好可能會好亂 聽歌就冇問題 你對bb說話中英夾雜,對他日後的中英文發展也不好
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()