close
標題:

點搵番刪左既QQ聊天紀錄

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

點樣先至可以搵番刪左既QQ聊天紀錄啊,急急急,唔該晒. 更新: 我之前系大陸屋企玩QQ同朋友聊天,之後部電腦中左毒洗左機.依家我係香港想搵番之前同佢傾既紀錄,但我發現搵唔番啦.唔知係唔係因為之前傾開既個部機洗左,定係因為唔同地方加埋唔係同一部機所以搵唔番呢?有冇人可以幫到我啊,因為D聊天紀錄對我好重要.

最佳解答:

你係邊部電腦用QQ傾計 ,, D聊天紀錄就會係個部電腦到 .. 所以如果你轉左第二部電腦 ... 咁之前D紀錄就冇哂喇 .. 因為係上一部電腦個到 .. PS::如果你真係好想要既話 .. 不妨試下問對方拎下呀^^" 不過 .. 其實我覺得 .. 如果D紀錄真係好重要既 .. 就算冇左 ... 我都會將佢放係我個心入面 .. 一直記住"=)

其他解答:

果D聊天紀錄對你好重要,你一定就唔會上QQ管理器度DELET D消息嘅..如果想睇返之前嘅聊天記錄,最重要嘅系要系同一部電腦上QQ.如果唔系,一定睇唔到.. 希望幫到你..|||||你點樣刪除先= = 如果唔系連文件夾刪除 應該可以穩返
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()