close
標題:

NVIDIA GeForce 9500GT玩唔玩到無雙蛇魔z

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人新裝左隻無雙蛇魔Z 裝完開極都開唔到 個視窗一彈出黎就唔見左 之後發現個我張DISPLAY CARD 好似唔支援隻GAME.... 想問下9500GT係咪玩唔到呢隻GAME架???? 如果係我應該換邊張DISPLAY CARD?? 想搵D平少少但係可以玩到普遍既GAME 如果唔係張卡有問題, 咁仲有D咩原因令到我開極都開唔到隻GAME?? 本人對電腦唔係太過熟悉, 希望各位高手指點一下 THX~ 更新: 咁請問咩原因令我開極都開唔到黎玩?? 買左玩唔到好唔開心.. 得個睇字... 開極都係彈一彈個視窗就無左.. 唉... 更新 2: OS: Windows XP CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5400+,MMX,3DNow (2 CUs) 顯示卡: NVIDIA GeForce 9500GT 記憶體: 2.80 GHz 2.00GB Ram 更新 3: 係正版架...而家好傷心.. 更新 4: 先多謝咁多位既意見 但係我都係未成功.... 試過再install過隻 game 但係結果都係一樣... 都試過檢測過話部機岩玩... 係咪我set 錯左d野呀... 點解會彈個視窗出黎跟住好快咁唔見左...? 更新 5: 我用開係1366*768 我都試過檢測用返呢d setting 個陣一d問題都無.. 但係裝完一開就跳返出視窗

最佳解答:

你有冇試過dl檢測程式睇下部電腦玩唔玩到?? 去官網dl試下, http://www.gamecity.com.tw/orochi/z/checker/ 測完佢會好詳細咁show晒你電腦邊d配備ok邊d唔ok, 如果全部都冇問題咁我都幫唔到你... 我諗你要聯絡下台灣光榮, 總之上官網睇睇~ 2010-05-25 13:45:45 補充: 我岩岩諗起一樣野...想問下你電腦mon的解析度係幾多?? 唔知關唔關事... 至於你話會唔會set錯野...應該就唔會... 安裝果陣冇咩野要set...

其他解答:

Your system is good to go with the game. You might need to reinstall the game and select proper configuration to make it work. No problem your PC is fine. Cheers!|||||9500GT絕對玩到無雙蛇魔z,因為我同你一樣都係9500GT,我玩都超順囉,由頭到尾都60FPS|||||請問隻game係down定買正版
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()