close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

岩岩有左係咪會煩燥d~?

發問:

有左1個week左右~會唔會煩燥d架?

最佳解答:

係會比平時煩燥D架! 我兩胎都係咁的, 一有左我便比平時攰D成日要瞓, 口味就更特別的~因為兩胎都唔同, 第一胎鍾意食酸嘢及蝦蟹;第二胎唔鍾意食酸嘢!? 有D人重會嘔的(例好:一嗅到D魚腥味即嘔),好彩我兩胎都未嘔過 重有呀! 若每天起床前一定要小心, 因為一伸懶腰雙腳好易抽筋 (一有D抽筋的跡象時,即刻將腳尖向上傾到盡成即刻企在地板上)。 以上係我自已的經驗嚟架! 我的回答希望可以幫到你啦! 2006-11-11 00:48:06 補充: 煩燥唔緊要~係正常的自已~要盡量放鬆D,有D開心唔開都要同老公傾多D(如果唔係好易有產前憶鬱症)。對方~最緊要係你另一半能夠睇量你(要同佢傾話俾佢知你近排煩燥係同懷孕有關的)他一定明白你的。

其他解答:

一定會....因為有一個bb在你肚內....已且你身體會起變化....可能會:嘔...常常如廁....口味轉變....又快攰....所以一定燥D...
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()