close
標題:

cs online一問!!(10分)

發問:

我住香港,但申請左台灣帳戶,咁買香港既cs online點數可唔可以入到?cs online點數係咪叫做Gash? 仲有香港d cs online點數有幾多種,每種幾錢,每款係有幾多點?同埋我係新手,大家可唔可以教我cs online既基本野? (唔一定要全部答晒) 更新: 仲有!cs online有冇得打中文??(唔答都得) 更新 2: 咁係咪即係香港既cs online點數入唔到?台灣點數香港係咪冇得買?仲有乜買槍要用點數咩?

最佳解答:

1.我住香港,但申請左台灣帳戶,咁買香港既cs online點數可唔可以入到?cs online點數係咪叫做Gash? 答1.You have to buy 台灣帳戶 gash. 2.仲有香港d cs online點數有幾多種,每種幾錢,每款係有幾多點? 答2.20元HKgash可以buy到起碼一樣 同埋我係新手,大家可唔可以教我cs online既基本野? 答3.w=前,s=後,a=左,d=右,Ctrl=蹲下,space=跳,Tab=see kill多少人 (一開始可以buy gun,鐘意可以save埋枝野去. cs online有得打中文!!!!!! My ac:最強力士(if you like add me to your fd)

其他解答:

香港點係20蚊 個隻係 i-Gash(係一張單黎) 有200點 但你係玩cso係台灣所以香港點對番台灣得番80點 有一隻Gash點卡 唔係 i-Gash (黑色..橙色)唔好買 因為對唔到台灣 有一隻係 灰色同淡藍色 都係Gash點卡但係個隻係台灣點所以買個隻都得 不過要一百三十幾蚊 有480點

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()