close
標題:

吾該比20首以上好聽既歌

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我要好聽既!! 最少20首 吾該 華語,,,英文歌,,都可以

最佳解答:

你想要快歌?慢歌?輕快的?合唱歌? 我COPY我係一個壇PO既POST比你睇丫,, 1``Fiona Fung - Forever Friends {{嵐岸廣告歌,,超好聽的說,,唔聽走寶NA,,}} 2``Britney Spears - Everytime {{豫豐花園廣告歌,,都OK的,,不過我覺得改板仲好聽-v-}} 3``Bells - Stay A While {{翔龍灣廣告歌,,都好聽的,,不過我聽厭了,,}} 4``Natasha Thomas - Let me show you the way {{Lacoste廣告歌,,我覺得好好聽,,可以好柔,,又可以好激,,}} 5``Phil Collins - Ture Colour {{Dove 廣告歌,,人地話好好聽,,但我覺得麻麻,,}} 6``Boa - Last Christmas {{聖誕歌一首XD"}} 7``Kelly Clarkson - Because of you {{100%推介!唔聽其他都要聽呢首!超爆正的,,首歌係講父母鬧交對細路既影響,,唔同一般的情情愛愛,,}} 8``Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes {{好ROCK,,好激!阿JILL果首Be the man都係抄佢的,,值得一聽!}} 9``Shayne Ward - No promises {{好聽!佢把聲都唔錯的,,}} 10``M2M - Pretty Boy {{M2M把聲好甜的,,呢首係四葉草的主題曲,,好似係,,}} 11``Sweetbox - Don`t Push Me {{都OK的,,快歌黎既,,}} 12``Backstreet boys - I Want It That Way {{呢排好鐘意聽呢首,,}} 13``Groove Coverage - She {{快歌黎既,,睇下你地鐘唔鐘意啦XD"}} 14``M2M - Girl in your dreams {{又係M2M,,但佢地D歌真係唔錯嫁!}} 15``Selena - Dreaming Of You {{OK吧,,都好耐無聽過了,,}} 16``Trademark - Miss You Finally {{妙手仁心播過的,,好正!}} 17``Emilia Rydberg - Big big world {{PL音樂盒都播過嫁XD,,我都覺得唔錯,,}} 18``Mariah Carey - Hero {{我覺得好正,,聽過N次了,,算係慢歌黎,,}} 19``There Youll Be {{珍珠港主題曲,,原來都幾好聽XD",,聽到幾慘下嫁,,}} 20``Bee gees - Words {{好耳熟能詳的,,OK好聽,,}} 21``Carry on till tomorrow {{超古老舊歌一首,,到依家都仲有人聽喎,,可想而知幾受歡迎啦XD"}} 22``Julie - Youre A Part Of Me {{我蠻鐘意的,,聽落好有FEEL,,}} 23``M2M - The day you went away {{呢首曾經係我最鐘意既一首歌,,好鐘意M2M把聲XD"}} 24``Celine Dion - My Heart Will Go On {{鐵達尼果首,,超慢慢慢慢慢,,,,,}} 25``Summer Snow {{超爆慢歌,,我鐘意,,唔知你地鐘唔鐘意啦,,}} 26``Air Supply - Two Less Lonly People In The World {{尋日行山係咁諗番起呢首歌-v-,,幾好聽的,,}} 27``Cagnet - What will I do {{個拍子怪怪的,,但我幾鐘意聽,,}} 28``Peabo Bryson & Roberta Flack - Tonight I Celebrate My Love {{兩人合唱,,我覺得有個人把聲KK地的XD"}} 29``Janice - Chocolate ice {{Janice,,即係衛蘭啦,,把聲幾好聽丫XD"}} 30``Janice - Goodbye {{曾經係我最鐘意既一首歌,,我遲D會POST埋男仔唱的板本,,}} 31``Star - I Think I {{好似係日文歌黎既,,你地幫我聽下係咪丫XD",,好有節奏感XD,,}} 32``Cagnet - Hear Me Cry {{又係超爆慢歌,,曾幾何時我都好鐘意聽,,}} 33``Caron Nightingale - Promises Dont Come Easy {{TVB有套劇都播過的,,我個人不太喜,,}} 34``Michael Learns to Rock - Thats why you go away {{十級推介!我果時發晒顛咁聽,,第一次聽果時差D想喊,,好聽&感動到喊,,}} 35``Air Supply - All out of love {{好熟,,OK好聽吧?!}} 36``M2M - Everything you do {{又係M2M XD",,節奏感很好,,}} 37``M2M - Mirror Mirror {{M2M,,呢首幾輕快的,,}} 38``SWEETBOX - Cinderella {{快歌之中我都算鐘意佢,,鐘意佢開頭果幾句,,}} 39``M2M - Dont Say You Love Me {{M2M的快歌,,聽唔厭的XD"}} 40``Black Eyed Peas - My Hump {{呢首HIP HOP得濟,,我唔係幾受得起,,但鐘意ROCK D 既人會鐘意,,}} 41``Aqua - Barbie girl {{個女仔把聲好cute的說,,好輕快的,,係Aqua的成名曲,,}} 42``Fergie- London Bridge {{不太喜-v-,,但有人好鐘意,,}} 43``S Club 7 - I Never Have A Dream Come True {{係FD屋企搵到的,,,又幾好聽喎?!}} 44``Westlife - My Love {{Westlife最好聽既歌之一,,I LOVE IT!}} 45``Westlife - You raise me up{{除左My Love之外,,我最鐘意既Westlife既歌,,}} 46``You are my life {{唔錯?!聽聽下覺得個人聲好煩-v-}} 47``Westlife - Uptown girl{{好輕快,,聽到令人好想跳舞XD"}} 48``Westlife - Against All Odds{{我以前都好鐘意聽的,,真的唔錯,,有另一個板本,,係同女仔合唱的,,}} 49``Brava - Angel of Music {{歌聲魅影其中一首歌,,開頭好柔,,}} 50``Aqua - My oh my {{又係Aqua XD",,我鐘意佢把聲,,很很很輕快,,}} 51``The Phantom of the Opera{{歌聲魅影果首歌,,超爆特高音-v-}} 52``Groove Coverage - End {{我聽落幾有FEEL,,唔知你地點諗啦,,}} 53``Groove Coverage - God is a girl {{睇落都幾順耳,,首歌幾好聽,,}} 54``Aqua - Halloween {{首歌好搞GAG XD",,OH NO!!!!!}} 55``Groove Coverage - Remember {{中上吧,,唔太鐘意咁活潑的-v-}} 56``Groove Coverage - I cry {{算係慢歌黎,,我幾鐘意,,}} 57``Shayne Ward - Some one to love {{個人覺得唔錯,,佢把聲好順耳,,}} 58``Shayne Ward - What about me {{又係Shayne Ward-v-,,佢D歌有一種風格,,好易認,,}} 59``A whole new world {{推介!Disney之中都有D咁好聽既歌,,連我學校隊BAND都係吹呢首的,,}} 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/65.gif

其他解答:

唔該唔好C0PY我D野`夠疆唔好匿名囉`|||||我個個同學都識唱ge近排新歌有: crying in the party E神 (男同學都識唱ge首選) 愛情突擊 twins(女同學都識唱ge首選) 新歌推介: 布拉格之戀 twins(sasa作曲,嬌嬌和音ga!) i好love的歌 下一站天后 twins(首歌可以話hk近十年黎最hit ge歌10大之一,首歌真係好hit!好少女feel好感人) shall we talk E神(佢唱得好好!好有feel) ichiban興奮 twins(首歌我成日同朋友唱!唱完後真係好happy!) 熱浪假期 twins(一句講哂,勁relax) 女校男生 twins(首歌超經典) 推介比you的歌(流行曲) 你失戀可以聽 crying in the part E神(男失戀),丟架 twins(女失戀),黑色喜劇 twins(女失戀),精選 twins(女失戀) 初戀: 再見我的初戀 joey,愛情當入樽 twins 暗戀: 戀愛大過天 twins,跟蹤你 boyz,十面埋伏 E神 友情: 你最勇敢 twins(國語,極感人),我們的紀念冊 twins同友誼第一 twins同童子軍 twins 都會勾起好多小學回憶,天對地 twins 情侶合唱歌: 相愛六年 twins(sweet爆),死性不改(twins&boyz合唱板) 英文歌: melody fair twins 諗到多d ge遲d再re你!!|||||1.逼得太緊2.雪映移城3.電燈膽4.control5.錢錢錢錢6.五月天7.怎樣辦8.親朋勿友9.被遺棄的公主10座右銘11.酷愛12無雙譜13.fantasy tale14.愛無膽15.日久生情16.傻女17.相愛6年18.八十塊環遊世界19.不能說的秘密19.化20.十分愛21.大女仔22. 山歌23. Let It Flow 24.偏愛
arrow
arrow

    bgdwze3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()